Essence Me & My Ice Cream lip balm

1000254_180793322102116_1690996936_n

Zoet, kleurrijk en leuk om in je make-up tasje te hebben: de essence Me & My Ice Cream lip balm! Deze leuke lip balms zijn in drie verschillende kleuren en smaken te verkrijgen in de essence schappen!

Ik heb al een tijdje geen goede lip balm meer gehad, maar nu is daar verandering in gekomen! Toen ik keek voor een essence nagellak en deze zag staan, was ik verkocht. Natuurlijk heb ik hem al wel eens voorbij zien komen op andere blogs, maar in het echt is het natuurlijk heel anders!

1150341_180793302102118_468703307_n

De balsem is geel met paars, of paars met geel, hoe je het bekijken wilt. Hij heeft een heerlijke zoete geur. Ik vind het zelf naar bosbessen ruiken, maar anderen vinden dat het een andere geur heeft. Hij heeft in elk geval een zoete geur en dat is lekker. De lip balm is verder vrij simpel, geen bijzondere poespas die er niet bijhoort. Maar die twist in de balsem maakt hem erg leuk.

Het aanbrengen van de balsem gaat wel oké. Hij is zacht, maar het aanbrengen gaat een beetje stroef. Eenmaal op je lippen is het een fijne balsem.

Ik vind het net lijken op een twist ijsje als je hem helemaal uitdraait. Maar ja, hij zit niet voor niks in de Me & My Ice Cream collectie!

Handtekening

getagged:, , , , ,

3 thoughts on “Essence Me & My Ice Cream lip balm

  1. Eline 15 augustus 2013 om 11:33 Reply

    Ik heb de blauw/roze variant, ze zijn niet heel bijzonder maar wel heel erg leuk!

  2. Eva 15 augustus 2013 om 13:02 Reply

    Echt zo leuk, en ruikt inderdaad erg lekker en fris!

  3. Simone Diederich 15 augustus 2013 om 13:20 Reply

    Hij ziet er leuk uit ^^

Geef een reactie

