Unboxing pakketje Coty PR #2

Vorige week heb ik een pakketje van Coty PR ontvangen en in dit filmpje laat ik jullie zien wat er allemaal in zit!

Ik weet het, in het filmpje zeg ik “vandaag”, maar dit filmpje heb ik al een aantal dagen geleden opgenomen, vandaar.

Klik hier als je het filmpje niet kunt zien.

Prijslijst artikelen:

  • NYC smooth skin mousse foundation 207 Natural Rose €3,99
  • NYC nail polish special effect top coat 02 Super Nova €2,49
  • NYC expert last lipstick 432 Red Repture €2,99

Handtekening

getagged:, , ,

One thought on “Unboxing pakketje Coty PR #2

  1. Albert 16 augustus 2013 om 20:53 Reply

    Wat is dat voor gekke pinguin op je achtergrond

Geef een reactie

