Sims Tuesday 6 augustus

roof_up_original

Misschien wel ineens erg apart op een beautyblog: Sims! Maar aangezien ik toch hier en daar merk dat de Sims nog er populair is, lijkt het me leuk om een Sims Tuesday aan mijn blog toe te voegen! Afhankelijk van hoeveel het bekeken wordt zal ik elke week een kleine update plaatsen met foto’s.

Mijn Sims verslaving begon al toen ik nog vrij jong was. Sims 1 ( The Sims ) was er toen nog, een spel dat mijn moeder elke dag speelde. Ook ik vond het erg leuk en mocht en dan ook af en toe doen. Een aantal jaar later kwam de Sims met Sims 2, meer mogelijkheden en mooier dan The Sims. Bij m’n nicht zag ik het spel voor de eerste keer en was gelijk verkocht: deze moest ik ook hebben! Na uiteindelijk alle pakketten van de Sims 2 gekocht te hebben kwam de Sims 3 uit. Nóg mooier natuurlijk. Het basisspel zou alles bevatten wat je nodig had en er zouden geen uitbreidingen meer komen. Yeah right… Na inmiddels al 10 uitbreidingspakketten en 8 accessoires pakketten komt de Sims 4 uit. Ik ben nog heel erg hard aan het nadenken of ik deze wel aan zal schaffen. Ik heb inmiddels een klein fortuin aan Sims spellen in huis liggen nu denk ik.

lht_original

Op het moment heb ik het druk met de familie Taylor. Paps, mams, tweeling en een lieve kat. Ouders zijn beide koks en de lieve (ahum) tweeling doen hard hun best op school. Poes Coco rent ook altijd vrolijk door het huis.

In alle eerlijkheid heb ik er moeite mee om met één gezin te spelen, maar ik heb al een hele verhaallijn bedacht, dus misschien lukt het me deze keer wel.

Wil je dit Sims huis en de familie downloaden? Dat kan! Klik hier om naar de download te gaan.

Handtekening

getagged:, , , ,

Geef een reactie

