EOTD: Blue Fairy

EOTD

Gisteren heb ik eindelijk eens een keer geëxperimenteerd met de kleuren van mijn Beauty88 palette. Ik heb een zacht blauwe en grijze kleur gebruikt. Het leuke is met de kleuren dat ze nu heel goed passen bij de geboorte van de Royal Baby! Het werd tijd voor mij dat ik eens ging experimenteren, want de oogschaduw leek altijd nergens op bij mij!

994530_174553936059388_1248851828_n

540232_174553869392728_352836219_n

Als eerste heb ik de zacht blauw over mijn hele ooglid gedaan. Omdat ik niet wilde dat het te veel op zou vallen, heb ik de kleuren zo zacht gehouden. Dit is echt een look die ik opdoe met werken of die ik naar school zou dragen. Qua make up durf ik nog niet zo heel veel.  Aan de buitenkant van mijn oog heb ik grijs gedaan, overlopend in het blauw. Het geeft een subtiel, maar mooi schaduw effect. Ook onder mijn oog het ik een beetje zacht blauw gedaan. Mascara erbij en klaar!

Handtekening

getagged:, , , , ,

Geef een reactie

