Above the knuckle ringen

large Ze zijn op het moment helemaal hip: de above the knuckle ringen! Deze ringen draag je zoals de naam al zegt: boven je knokkels!

Ringen die je veel ziet de laatste tijd zijn de ‘infinity’ en ‘anchor’ ringen. Op de webshop Beautiful-Bijoux kun je de ‘infinity’ ringen als setje kopen. Een draag je kan op de “normale” manier, en de andere boven je knokkel. Met deze nieuwe manier van ringen dragen kun je om bijna al je vingers ringen doen en een enorme hoeveelheid combinaties maken!

Zelf ben ik eigenlijk ook wel weg van de ringen. Ik ben sowieso al dol op ringen! Zelf heb ik ze helaas nog niet, misschien toch maar eens een keer kopen!

rings

Hier zie je dus dat je eindeloos kunt combineren met de ringen. Ook worden ze vaak gebruikt in combinatie met nail-art. Er zijn ontzettend veel leuke foto’s van de ringen te zien op We❤it en je kunt er veel ideeën opdoen!

Heb jij de ringen al? Of zou je ze net als mij graag willen hebben? Ik ben benieuwd!

Liefs en tot de volgende keer,

Cynthia

getagged:,

3 thoughts on “Above the knuckle ringen

  1. Bo 24 juni 2013 om 18:38 Reply

    Bij andere vind ik het altijd wel wat hebben, ik weet niet of ik het zelf snel zou dragen. Misschien een keertje proberen ^^

  2. Danielle Springer 26 juni 2013 om 14:38 Reply

    Ik vind ze steeds leuker worden!

  3. DREAMxLOVELY 27 juni 2013 om 23:37 Reply

    Ik heb ze niet maar zie steeds leukere voorbij komen, vooral infinity enzo vind ik heel erg leuk! Liefs, dreamxlovely.blogspot.com

Geef een reactie

