Kleurrijke nagels

IMG_20130620_181338 Op elke nagel een andere kleur, hip en kleurrijk! Ontelbaar veel combinaties zijn er te maken met deze leuke nageltrend. Felle kleuren, pastel kleuren of gewoon alle kleuren van de regenboog, alles mag en kan!

Eerlijk gezegd baal ik ervan dat ik zelf mijn nagels nog niet kan en mag doen. Maar gisteren heeft een vriendin mijn nagels gedaan en ik ben haar enorm dankbaar. Het is echt niets voor mij om met kale nagels rond te lopen, zeker niet omdat ik altijd met m’n nagels bezig was voor mijn operatie.

20130621_144250

Lekker fel, lekker kleurrijk. Ik word er vrolijk van. Op mijn oude blog CynthiaNails heb ik een keer een blogpost geplaatst van mijn ‘ombré regenboog nagels’. Dat is ook zo’n voorbeeld van lekker kleurrijk, en op elke nagel zitten andere kleuren! De kleuren die ik nu op mijn nagels draag zou je ook weer als regenboog kunnen zien.

IMG_20130620_181229-1

Wat vind jij van deze trend? Zou je zelf ook je nagels zo lakken of heb je liever alles gewoon in één kleur? Ik ben benieuwd!

Liefs en tot de volgende keer,

Cynthia

getagged:,

2 thoughts on “Kleurrijke nagels

  1. sarah/myfantasticnails 23 juni 2013 om 16:16 Reply

    Wat leuk gedaan! Ik ga je zeker volgen. Vind je artikels leuk om te lezen XX

  2. Natasah Mua 6 augustus 2013 om 18:33 Reply

    Leuk zeg, al die felle kleuren!

Geef een reactie

