Unboxing: Pakketje van Coty Beauty PR

20130609_184410 Gisteren heb ik mijn eerste pakketje van Coty Beauty PR binnen gekregen! Ik was verrast toen ik zag wat er allemaal in zat, want ik had dit absoluut niet verwacht! Ik heb geen video van de unboxing kunnen maken, volgende keer beter! Maar in dit artikel laat ik jullie wel zien wat er bij zat en wat mijn mening over de producten is!

In het pakje zaten de volgende producten:

  • NYC Big Bold Curl mascara
  • NYC Big Bold bronzing powder 602 MetropoliTan
  • Miss Sporty nagellak paars 465
  • Miss Sporty Pump Up Booster 24h waterproof eyeliner 001 100% black

Als eerste wil ik jullie wat laten zien van de NYC bronzing powder. Hieronder zie je een aantal foto’s. Helemaal links heb ik geen bronzing powder op, op de tweede foto heb ik mijn gezicht half gedaan zodat je het verschil goed kunt zien en op de laatste twee foto’s is mijn hele gezicht gedaan.

20130609_184926 20130609_185214 20130609_185458 20130609_185521

Op de foto rechtsonder kun je goed aan me zien dat ik niet helemaal tevreden erover ben, maar dit gaat meer om de kleur. Verder is deze bronzing powder erg goed gepigmenteerd en dekt het goed. De verpakking is ook lekker groot, dus je kunt er lang mee doen. Hieronder zie je de foto’s van de verpakking. Zelf ben ik wel tevreden over het product!

20130609_183530 20130609_183540

En dan nu verder met het volgende: de NYC Curl mascara! Ik ben wel te spreken over de verpakking, een leuk blauw-groen kleurtje met roze-paarse letters. Leuk! Het borsteltje vind ik ook erg fijn, het staat half krom waardoor je alle haartjes van je wimpers in één keer goed meepakt.

20130609_183433 20130609_183458

Nu is het testen… Ja! Ik ben er erg tevreden over! Het geeft een erg mooi volume en laat mijn wimpers krullen, zoals de verpakking aangeeft! Alle wimperhaartjes worden goed meegepakt. Hieronder zie je er een foto van (ookal ben ik geen held met mascara, haha).

20130609_190755-1

Dan is het nu tijd voor het volgende product! De eyeliner van Miss Sporty vind ik zelf ontzettend goed! De verpakking ziet er ook wel leuk uit, blauw en fel oranje. Het valt lekker op. Het “borsteltje” is ook erg fijn. Het is redelijk hard, maar niet te hard dat het pijn doet of stug aanvoelt tijdens het aanbrengen van de eyeliner. Je kunt er gemakkelijk een mooie lijn mee trekken. 20130609_183634 20130609_183659

Persoonlijk vind ik de eyeliner extreem veel lijken op die van Rimmel London die ik al eerder gereviewed heb. Maar ze zijn beide erg goed, dus mij hoor je niet klagen. Nou, hier is dan het resultaat! Ik heb m’n hele oog in één keer kunnen doen zonder het borsteltje opnieuw te hoeven dopen in het potje, erg handig dus! Dit is trouwens de eerste keer dat de wing goed gelukt is!!

20130609_190346-1

Dan is het nu tijd voor het laatste product, namelijk de nagellak van Miss Sporty! Deze paarse nagellak oogt erg leuk op het eerste zicht. Het potje is verder simpel en de lak heeft behalve een cijfer geen naam. Jammer! Er zit 7ml in het potje en hij is 30 maanden houdbaar. Het kwastje van de nagellak is kort en dik, een minpunt naar mijn mening. Maar misschien vinden jullie het juist wel heel fijn!

20130609_183415 20130609_183741

Na twee laagjes zag het paars er mooi en gedekt uit. Dit is bij de meeste lakjes zo, dus dat is absoluut geen minpunt. Het drogen is gemiddeld qua tijd. Niet heel snel droog, maar je hoeft ook geen uur met je handen omhoog te zitten. Hieronder zie je mijn nagels met de lak.

20130609_184148

Wat vinden jullie van deze producten? Heb je ze zelf al of wil je ze graag hebben? Wat is jouw ervaring met de producten? Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!

En nog een bedankje in het bijzonder aan Coty Beauty PR!! Bedankt voor dit leuke pakketje en dat ik het mocht reviewen!

getagged:, , , , , , ,

8 thoughts on “Unboxing: Pakketje van Coty Beauty PR

  1. Michelle 10 juni 2013 om 05:17 Reply

    Zeer mooie producten!

  2. Idwerd 12 juni 2013 om 18:12 Reply

    Erg mooi! Vooral de NYC mascara & bronzer lijken me fijn! het is hier alleen nergens te verkrijgen, in welke winkel is het merk te koop?

    • beautyandnailz 14 juni 2013 om 15:28 Reply

      De producten van NYC zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Voor meer info over de filialen waar ze NYC verkopen, kun je even kijken op http://newyorkcolor.com/nl-NL

  3. themakeuphotspot 15 juni 2013 om 18:29 Reply

    Die mascara lijkt me erg fijn!

  4. nailnerdjess 7 augustus 2013 om 10:56 Reply

    Hoi,

    Ik vraag me af waar jij naar toe hebt gemaild voor dit pers bureau. Zou je me hier mee kunnen informeren?

    Liefs,
    nailnerdjess

    • beautybycynthia 7 augustus 2013 om 11:57 Reply

      Het persbureau waar ik contact mee heb opgenomen zet bloggers pas op de perslijst met een breik van 5000 views per maand.

  5. esmee 19 augustus 2013 om 19:49 Reply

    maar hoe kan jij dit dan krijgen ?
    jij hebt pas 6 bloglovin volgers ?

    • beautybycynthia 20 augustus 2013 om 19:49 Reply

      Wat dat betreft heeft het aantal bloglovin’ volgers niks te maken met het ontvangen van pakketjes. Er wordt gekeken naar je statistieken en niet naar het aantal volgers op onder andere bloglovin’, twitter of facebook.

Geef een reactie

