Hema Holographic Pink

944330_157414027773379_79426635_n Vandaag ben ik met mijn ouders naar de stad geweest, en zijn we ook even de Hema binnen gelopen. Ik wilde mijn moeder verassen door haar twee lakjes uit te laten kiezen die ze graag wilde hebben. Haar keuze was snel gemaakt: ze was helemaal weg van de Holographic lakjes. En één van die lakjes heb ik vandaag gelijk voor jullie gereviewed!

Het potje is zoals elk ander Hema potje. Op het eerste gezicht zie je al een hele mooie kleur, dat beloofd wat! Dit lakje is nr. 54 en heet Holographic Pink. Er zit 11 ml. in het potje en is 24 maanden houdbaar. Hieronder zie je een foto van mijn gelakte nagels met de Holographic lak. Ik heb twee laagjes gebruikt voor een heel mooi effect.

404446_157413914440057_880961908_n

Ik ben zeer tevreden over deze nagellak. 2 laagjes dekt goed, en er zit een redelijk mooie holografische glans in! De kleur zit tussen roze en paars in, wat ik persoonlijk erg mooi vind. Als je de lak van dichtbij bekijkt zie je kleine gouden glitters zitten, wat een erg leuk effect geeft!

Hieronder nog een foto van een variatie die ik heb gemaakt met de Hema Holographic lak

971746_157413861106729_1240921998_n

De Hema Holographic lakjes zijn nog in 5 andere varianten te koop. Zo is er o.a. blauw, groen en beige/bruin. Het blauwe lakje hebben we hier ook in huis liggen, ik kan niet wachten om die te proberen!

Zou jij deze lakjes kopen? Of heb je ze al, en wat vind je ervan? Ik ben benieuwd!

getagged:, , ,

One thought on “Hema Holographic Pink

  1. Bianca 29 mei 2013 om 13:57 Reply

    Ik heb ze al, maar moet ze nog wel even proberen. Als ik het zo zie heb ik beslist geen spijt van mijn aankoop

Geef een reactie

