Maandelijkse aankopen { mei }

20130527_192025  Spannend! Mijn allereerste artikel op mijn nieuwe blog! Vandaag laat ik jullie mijn aankopen van deze maand zien. Wil je meer weten over de producten die ik gekocht heb? Klik dan snel op Lees verder

Elke maand koop ik er weer wat beauty producten bij, simpelweg omdat ik niet zonder kan. Soms koop ik wel eens meer dan ik nodig heb, maar wat maakt het uit? Als je er wat aan hebt, zit het altijd wel goed, toch? Ik laat jullie wat weten over Dove purely pampering Kokos, Rimmel London Scandeleyes show off en flex, Rimmel London apocalips en Rimmel London liquid eyeliner.

Allereerst iets over de mascara’s die ik gekocht heb. Er zat een leuke verassing aan; toen ik bij de Kruidvat stond en de Show Off mascara wilde pakken, zag ik een bordje: Alle Rimmel London mascara nu 1  + 1 gratis! Nou, zo’n aanbieding kan ik me niet voorbij laten gaan! Ik heb gekozen voor de twee nieuwste varianten: Scandaleyes show off en Scandaleyes flex. Beide zijn mooi, handig, en maken een *klik* geluid als je ze dichtdraait. Erg handig dus! Zo voorkom je dat je mascara nog een beetje open staat en dus uitdroogt. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de Show Off (roze verpakking). Dit omdat het borsteltje fijner en preciezer is. Het geeft enorme volume en plakt of klontert niet. De Flex is ook een mooie mascara, alleen het borsteltje is dikker en veel voller, waardoor mijn wimpers snel aan elkaar blijven plakken. Maar met de juiste handeling ziet het er toch degelijk uit!

20130527172000432

Scandeleyes Show Off (boven) en Scandeleyes Flex (onder)

Hieronder zie je nog twee producten van Rimmel London die ik vandaag gekocht heb. Ik ben helemaal in love met de Glam’eyes liquid eyeliner! Het kwastje is erg dun en flexibel, waardoor je een erg precieze lijn kunt tekenen. Nog een pluspunt: je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig om het hele lijntje te kunnen tekenen! Een echte aanrader dus. Ook de Apocalips lip lacquer, 101 Celestial, vind ik helemaal geweldig. Een mooie, volle, redelijk matte kleur, die je mond laat stralen! Nog nooit heb ik zulke volle lippen gehad! Ook bij deze lip lacquer hoor je een *klik* als je ‘m dichtdraait. Zo voorkom je dus uitdroging!

20130527172941818

Hieronder zie je het laatste product. Dit is de Dove purely pampering met kokosmelk en jasmijnblaadjes. Deze body lotion ruikt ontzettend lekker! Op de beschrijving staat dat deze lotion diep voedt en kalmerend aanvoelt. Deze lotion is geschikt voor alle huidtypes en is dermatologisch getest. Ik heb de lotion natuurlijk gelijk getest. De kleur is gewoon wit en hij voelt absoluut niet plakkerig aan. Na het uitsmeren trekt het snel in de huid, wat erg fijn is, zodat je niet een uur hoeft te wachten. Na het douchen jezelf insmeren met deze body lotion, heerlijk!

20130527_171613 20130527191433172

Dat waren alle producten van deze maand, volgende maand komt er natuurlijk weer een nieuwe reeks met producten die ik uit ga testen! Er zit sowieso een nagellakje van OPI bij, die ik aankomende week ga bestellen! Benieuwd welke? Houdt dan volgende maand rond deze datum mijn blog goed in de gaten!

Graag wil ik van jullie weten welke producten jullie goed lijken, of met welke producten je ervaring hebt! Laat het me weten via een comment, ik ben benieuwd!

getagged:, , , , , ,

One thought on “Maandelijkse aankopen { mei }

  1. Sofie 1 juli 2013 om 20:10 Reply

    Die eye-liner gebruik ik ook! Vind hem super leuk!

    Sofie xo

Geef een reactie

